Purple Haze
Pe site Pe Web

Regrete?..La multi ani!

Privind asa pe geam... vad alb.. albul spre care si eu tind.. incet incet.. .Anii au trecut asa cum a trecut si anul 2010.Si asa pe ritmuri de G-funk.. deschid poate o ultima postare pe blog.. sau nu?..sincer.. nici eu nu stiu. Anul asta o sa fac revelionul din mers.Daca gasesc undeva il fac daca nu .. ma duc si dorm.. in patul meu.. langa soba.. unde e cald si bine.. sunt super dezamagit oricum. Si sincer? n-am nici starea de bine.Iarna asta am fost un Grinch.. nu am avut de ce sa nu fiu.Acum sa dam cu multam... ca la fiecare outro de track.. asta e pentru... Piesele care au avut de suferit sau nu... imi cer scuze.. pentru cei care... m-au suportat... asa cum sunt eu.. pentru cei cu care am fumat zi de zi.Pentru cei care au tinut la bautura.. si pentru tovarashii de pahar.Imi cer scuze.. de la cei care le-am zis lucruri care poate nu voiam sa le spun...si pe cei care i-am plictisit cu aberatiile mele filozofice despre viata... pentru cei care mi-au fost alaturi si m-au inteles..(adica nimeni)... restu se stiu ei... pentru falsi' ce sa zic.. numai bine.. cu mine numai aveti ce discuta.Pentru cei care m-am regasit in voi.. si celor cu care am avut party-uri bune...si celor care poate le-am nutrit sentimente care apoi s-au prefacut in scrum.Imi cer scuze ca am fost poate uneori orb.. si nu am vazut.. imi cer scuze.. pentru ceea ce nu am facut... si pentru ceea ce poate am facut sau am vrut sa fac.Anul care vine.. sper sa fiu o persoana mai buna.. sa.. inteleg mai multe.. sa.. devina si lumea deschisa la minte.. sa numai fim suparati... tristi.. mediocrii. Sa intelegem tot... si sa bem o bere rece sau un cuba libre in fata marii pe un sezlong.. asa super cald.. Oricum la multi ani.. pentru all my homiez... care se stiu..si pentru prietenii noi sau vechi care ii am.. sper sa-mi iasa tot ce imi propun anul care vine.. a si nu cred in horoscop.. e de cacat. Cred in dorinta... cred in inteligenta.. in cursul vietii si poate in destin restu mint toate.. si fetele mint cel mai mult. La multi ani.

1 comentarii:

Lumy spunea...

Baietii mint mult mai mult zic eu dar nu vreau sa ma contrazic pt ca ar fi inutil ... anyway mi-e dor sa te ascult filozofand, mi-e dor sa mai fumez o tigare.. doua ... trei, un pachet cu tine "whaaaat the fuuuuck" ! imi pare rau pt ce s-a intamplat :) ... take care !

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....