Purple Haze
Pe site Pe Web

Ganduri...

Pentru cineva ca mine.. sa pierzi e obisnuit.Intotdeauna in viata pierzi...te ridici incerci... dar numai pot incerca.. ai stiut si ai luat ce ai vrut. Eu am pierdut. E si vina mea. Poate uneori sa pierzi este bine. Insa ma bucur pentru tine. Ai ales .. si alegerea este a ta. Timpul nu poate fi dat inapoi. M-am temut si am pierdut. Poate prea mult. Si totusi... am o mica parere de rau. Ca nu am vorbit. Asta e. Nu ai manifestat interes.. si nici eu.. asteptarea inseamna timp.. timpul vindeca ranile si uneori le intareste. Si atunci ... totul dispare . La mine a disparut si se pare ca si la tine. :) Din greseli inveti... maybe next time... if it will be a next time. I wish it will be.:) I will take my time and you will too. Oricum dintre noi 2 cel mai interesat sigur eram eu.:).. take care girl.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....