Purple Haze
Pe site Pe Web

20?

20 de ani... m-am trezit de dimineata nu ca as fi vrut eu.Am fost trezit de telefoane... mesaje.. chestii.. mai una mai alta.Ma duc la baie praf cu tigarea in gura... vad ca mi-a iesit un cos undeva in partea stanga a fetei...lasa ca il modific in photoshop...dar nu se poate... pff dal in pula mea . Ma reintorc in pat unde il trezesc pa Cipri ca el dormea dus omu'... la 9 are scoala... eu aveam.. dar azi dao-n pula mea de scoala.Si aveam impresia ca Cipri vorbea cu mine dar defapt am realizat ca eu visam...dao-n pula mea de viata.
As vrea asa sa visez tot timpu... sa vad lumea asa cum vreau eu.. in stilu meu... asa cu bune cu rele.. a si ma trezesc in fine.... Multi cred ca banii si telefoanele.. ma rezolva.. cand defapt eu sangerez inauntru .. deep inside. Si nu pot sa ma impac cu mine nici azi... ajung eu la Tulcea si o sa o ard cu cei cu care am vicii in comun... defapt moartea ma sperie din ce in ce mai putin... asa ca combin toate odata sa vad efectele.Totusi ca tine senzatii si efecte nu-mi da nici un drog.Asa ca dale-n pula mea de droguri.Si imi place sa cred ca ma trag din pasari si nu din maimute.. caci mintea mea zboara mai mereu.Aw tu stiai ca juma de oameni se trag din pasari si juma de oameni din pesti? Nu stiu.. nu stiu dastea.... . Ce stii tu oare? La fel de nasol m-am trezit si mi-am vazut fata asta pe care de cativa ani incoace ... incerc sa ma impac cu ea.. si defectele pe care le am.. poate sunt compensate de tipul spiritual care sunt. Dar nu toti vad latura mea.. o ascund bine... poate prea bine... simt mai bine cu sufletul decat cu ochii sau urechile.. si promit asta e din suflet pentru suflete... unii nici acum nu ma cunasteti.. port masti... adevarata masca mi-o scot la sfarsit.. dupa 4 ani de liceu .. nici unul nu ma stiti ce am facut.. ce fac.. ce o sa fac... ce o sa simt.. ce simt... nu regret nici o greseala.. ca lor oricum le-am pierdut sirul... nu regret nici o zi ... cu prietenii.. cu tine... cu oricine.. . Deep dude.. nu spune nimic pentru unii.. 2pac was a deep dude.. si uneori simt ca nu m-am nascut unde trebuie si ca nu fac ce trebuie... cand visam sa-mi pun cercel si ascultam "De cartier".Sunt un nostalgic.. penibil... care a simtit tot pe pielea lui.... si se lupta cu monstrii lui in fiecare noapte.Sunt un Naiv... nativ... care se bucura de fericire .. chin.. placere.. tacere... si vin. Si uneori imi vine sa plang.. si plang fara sa o arat... nu vreau sa vada lumea ca sunt slab... dar pot sa citesc in ochii tai orice... nu poti ascunde... nimic. De ce? pentru ca esti ca mine.. ma sistah'... Fac ce nu este bine.. sunt tipul liber.. face tot felul de prostii ... care are in cap tot felul de prostii... poate iti plac sau nu.. asta sunt eu.. la 20 de ani.. Timpul nu ne schimba.. banii nu ne schimba... as vrea sa fiu sufletul care da lumina si culoare diminetilor tale.. intr-un pat plin cu petale...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....