Purple Haze
Pe site Pe Web

Dimineatza

Deschis la minte aproape dintotdeauna
Am incercat sa ma astampar sa scriu intr-una
Nostalgic naiv... care viseaza prea mult
Nici eu nu ma cred, cand ma ascult
Caci visez mereu si ma ridic la cer
Si mereu incerc sa mint da sunt sincer
Prin toate care am trecut am trecut cu bine
Si poate ca nu am tras mereu pentru mine
Si n'as mai vrea sa fiu asa spiritual
Sa simt asa .. fiecare moment banal
Caci acum la 20 de ani ma simt prost
La un pahar cu trecutul am ciocnit pentru noroc.
Si pentru mine.. pentru tine..
Pentru cei din jur ..pentru oricine
Si acum cu moralul la pamant
Simt ca trebuie sa dispar sa m-afund
Si cu un gand pot ajunge aproape oriunde
Intr-un minut.. cateva secunde
Unde nimeni nu ajunge departe
Decat foarte tarziu in noapte
Si uneori nu as mai vrea sa ma gandesc la ea
Dar inima omului e inselatoare si groaznic de rea
Dau nastere la lirica din cateva idei...
Si ma gandesc ca poate nici tu nu stii ce vrei
Si uneori sunt prea trist de felu meu
Si cad in a mea prapastie aproape mereu
Si imi place sa cred ca ne vom revedea
Poate nu azi .. poate candva
Sunt la fel de ciudat ca intotdeauna
Gandesc mai mult decat aiurea
Si nu sunt fumat acum..da muzica la minim
Orice dorinta pusa.. vino sa o implinim
Si nam putut sa-ti cer nimic din pacate
Decat foarte tarziu..tarziu in noapte.
Au fost zile mai bune si mai rele
Si sincer nu regret nici una dintre ele
Fapte,vorbe.. sentimente in balanta
Care mi-au dat o urma de speranta
Chestii cu care noaptea m-am luptat
Nu puteam sa adorm decat beat.. fumat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....