Purple Haze
Pe site Pe Web

Real me

Sunt acelasi tip poate.. sau nu? cine stie ? nici eu nu stiu:) Pot fi oricine si orice.. dar nimeni nu poate fi eu... . Am prea multe in cap si poate nu gandesc asa terestru .. :). Dar simt asa cum parca imi dispare inspiratia:) si sincer e nasol. Bcause u had that awesome flava'. Maybe it's a man's world... dar fara femei.. nu ar fi inspiratie... sursele primare de inspiratie femeile sunt. Ele aprind flacara din capul unui barbat... aprind becul... si tot asa barbatii aprind discutii intre ele si ei.. Si acum fara sursa de inspiratie... sunt cam mort. Nu are cine sa dea culoare vietii mele.Totul e asa de gri.. si cerul pentru mine numai este albastru ci gri... . Si spliffu parca nu imi mai da asa filme in cap.. si sentimente... feelings ... what the fuuuck. What the fuuuck girl... eh ... noi sa fim sanatosi. Oricum eu sunt nesanatos... nu luati niciodata ScarfaceTL la copii..!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....