Purple Haze
Pe site Pe Web

Mai usor

Am adunat amintiri dinainte sa invat adunarea.. prieteni... tovarasi.. fete.. prostii... mai una mai alta.. greseli.. si nu regret nici una. Nu regret vreo zi de ieri ... vreo duzina de beri.. si cand ma plictisesc imi amintesc de vremurile bune.. chiar daca aici la ConstAngeles.. e super .. nicaieri nu-i ca acasa.Ma hranesc din distractie... din party-uri.. nu pot sta locului.. trebuie sa merg sa vad.. sa-mi hranesc sufletul. Nu se rezuma totul la o sticla de vodka /feteasca.. si o gioana. Nu.. astea sunt decat mizerii ale vietii. Ceva care ma ajuta sa uit.. bauta pe faleza.. in fiecare seara.. 2-3 beri.. si ii multumesc ficatului ca inca poate.. Sentimente.. si prostii.. demult incheiate. Si imi place sa imi urmaresc inima dar deobicei nu o ascult.. incerc sa o ignor.. nush cat timp o mai pot ignora.. si cred ca din cauza.. asta pot pierde tot intr-o clipa.. Degajat privesc tot in jurul meu.. cand eu stau pe loc.. si timpul merge inainte.. filozof.. de fel .. direct uneori.. poate prea direct.. dar asta e.. asta sunt eu. Nostalgic.. trist uneori.. funny alteori.. mai tot timpu. Ma cert cu mine insumi de ani intregi.. a mai trecut o ora.. a mai trecut o zi.. a mai trecut o luna.. a mai trecut un an.. zambete.. dezamagiri... dimineti gen : a fost ultima betie.. si nici macar nu e 50% din mine. Restul e inauntru.. unde totul e protejat.. si nu se vede. Daca ma prefac.. nu inseamna ca sunt orb.. daca inchid ochii nu inseamna ca mi-e somn. Nu ma intelege nimeni. Pentru ca nimeni nu gandeste si simte ca si mine. Sunt profund.. de aceea nu vei sti niciodata.. cine sunt.. un nimeni de nicaieri... intr-o tara din lumea a 3-a .Trebuie sa simti ca mine sa ma cunosti bine. Sa fii intr-o stransa legatura.. cu frumosul. Caci fiecare lucru are ceva frumos in el.. chiar daca e rau. Trebuie sa il vezi.. sa deschizi ochii.. open ur eyes.. multumesc profesoarei de lb romana din gimnaziu.. a stiut sa ne deschida mintile.. cel putin mie. Fiecare fapta.. fiecare pas pe care-l fac. Fiecare inspiratie si expiratie.. o traiesc. Si dupa atatea si atatea.. trebuie sa inveti... si in final din vis sa te destepti.I can read between the lines... Wake up and open ur mind.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....