Purple Haze
Pe site Pe Web

N'ai prieteni ai prietene

Hai sa incepem cu dreptul... sau cu stangul? Oricum in Romania totul e invers... mai conteaza?Un re-edit al vechiului meu post de pe cripla'. Cum sta treaba?Sta cam asa.Eu.. tu .. el .. ea.. ei .. ele.. toti.. avem prieteni. Dar o intrebare.. care va este cu adevarat prieten.. si nu amic..?? Pentru mine nu exista prea multi prieteni.. termenul de prieten.. este ceva.. prea apropiat si prea de incredere.Imi sunteti amici.Prietenii adevarati sunt ca niste frati.. te ajuta .. in orice moment.. Pentru mine termenul de fratele meu tu esti baiat.. inseamna ca am in credere in tine doar 70%.. 30% este totusi un procentaj de paranoia.Si sa va explic eu cum e asta. Prietenii pot fi denumiti prieteni daca ii cunosti cel putin din copilarie sau sa ai macar 10 ani.. da sa stai cu ei.. nu sa ii cunosti azi si peste 10 ani aa salut frate.Prietenul tau este prieten atunci cand vine oricand in orice moment la orice moment in orice zi.. sa te ajute... Asa zisii falsi.. cum le zic eu.. vin profita de tine.. hai sa bem coaie.. bem pa baniii mei.. mancam amandoi din aceasi farfurie.. si dupa o perioada te uita ca si cand nu te-ar cunoaste deloc.Pentru mine exista amici si cativa prieteni in numar de la 2+ asta inseamna prietenie. Iar prietenul dupa ce l-ai ajutat nu zice.. nu pot coaie.. nu am bani... nu am chef.. nu am benzina.. nu am timp..(de tine).. si nu uita.Multi uita de unde au plecat.. eu nu. Sunt mai real ca oricand... si nu ma prostituez cum se prostitueaza falsii ca tine mai pisatule.Uiti.. nu stii... cand am pus bani toti.. tu nu.. te feresti.. pentru 10 lei in pula mea am pus toti. Acum nu.Dar eu nu tin ranchiuna.. nu sunt omul care sa tina. Pentru ca eu nu tin.Nu am 2 fete.. si nu voi avea dar voi avea masti. Acu sa ajungem si la fete'.Tipele.. pe ele le inteleg. Ele sunt atat de influentabile sa nu le zic proaste.. incat cred orice. In capul unei femei nu poti sti niciodata ce este.. vorba aia .. cunosti o femeie dupa ce mananci un sac de sare.. si pana manci un sac de sare.. mori. Deci nu o sa-ti cunosti femeia niciodata.. decat daca u can read between the lines.Degeaba ascund k tot vad:) cunosc in 5 min cat cunosc altii intr-o luna.Asa ca inchei spunand prietene n'ai prieteni ai prietene.Judecati-ma nu sunt perfect.. dar sunt mai perfect ca voi... inside. Nu pun fata la bataie. Dupa fata lumea te ia de prost.Cand defapt ei vad doar 20% din persoana.Aparentele inseala biotch.:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....