Purple Haze
Pe site Pe Web

Da.

Pe zi ce trece mai plictisit ca oricand.. sunt molesit.. doar Mary Jane ma mai inveseleste. Nici un chef de viata.. astept sa iau vacanta.. sa ma duc la Tulcea.. sa stau aiurea si acolo.. sa beau cu prietenii un pahar.. sa uit de nenoroc.. Si poate nostalgia asta va disparea.. numai prostii fac. O schimbare oricum s-a petrecut.. a inceput sa nu-mi mai pese... de nimic.. privesc totul cu degajare. Sa fie ce o fi... eu numai alerg.. stau. Nu repet de 2 ori aceasi chestie... nu merita. Nimeni nu da 1 ban pe ce fac.. sau ce o sa fac. Nimanui nu ii pasa.. nici mie nu o sa-mi pese.

Pour some whisky in the cup... really? I dont give a fuck. Amarul nu se transforma in dulce niciodata.. si amar va ramane gustul. O sa ma plictisesc iarna asta de o sa turbez. Stiu ! O sa dorm:)) tot timpu'. Si de Craciun dorm si de Revelion dorm. Si o sa dorm tot timpu.. da stai ca am ce face.! Am pretenii vechi care trebuie sa recuperez cu ei:)). Prepare.. sum Mary Jane pour some of that vodka... shots bitches! Faster! Nu-mi mai trebuie ConstAngeles . Decat vara.. altfel nu are farmecu ala.. iarna e super pustiu si nu ai ce sa faci.. de parca nu stiam.. da hai k am mai trecut odata prin iarna la ConstAngeles.So let it be... this is it.. can't be changed until dunno.. when.. Sunt moooort!Si la propriu si figurat.. Nu am chef.. numai in pat stau.. aa lasa-ma coaie inca 10 min... aa nu merg ma la cursu ala.. da ma da.. ma scol imediat. Si pan la urma in pat raman.. singur asa.. dorm dus. P.L.I.C.T.I.S.E.A.L.A. atat si nimic mai mult.. ne intalnim pe la Tulcea.. hai salut:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....