Purple Haze
Pe site Pe Web

Gri..

Afara si.. in sufletul meu... la fel. Gri. Gandul gandu zboara iar la tine.Nici nu stiu daca l-ai citit sau nu.. stii tu blogu.. dar sincer.. acum incepe sa nu-mi mai pese.
Am atatea cuvinte, tu n-ai sa intelegi nimic sau poate?sau poate da sau poate nu.... si mereu ma pierd in tigari si in probleme ... nu conteaza care probleme.. de familie... probleme d'ale mele..
Uneori ne pierdem, mult prea straini de ce simtim dar...mult prea oameni riscam prea egoisti sa fim... timpul vindeca ranile si uneori.. le intareste dar chiar asa o fi oare? Eu tot astept sa se intareasca de ceva timp.. . Oare stii sa traiesti...cu adevarat un feeling..? sentiment.. o chestie..mai una ,mai alta.. I will teach you.. . Mi-as fi dorit sa nu fiu asa de spiritual si sa traiesc orice cacat de moment. Si totusi asa orbeste... unu da prea mult si altul nu primeste nimic... sau nu vrea sa primeasca.. as fi vrut sa primesti. Si sa stii ca inima omului este mai inselatoare decat orice pe lume si groaznic de rea. De n'as mai avea inima? As avea imaginatie. Tot as da nastere la idei , imagini , prostii. Dar ambele combinate .. sunt ceva aparte. De ai avea timp sa ma asculti. Nu o sa ai niciodata.. eu vorbesc prea mult. Si sincer pentru mine cerul numai e albastru.. e.. gri.. Si ninge.. dar stii ca-mi place iarna.. da nu asa de mult ca vara. Super cald.. ConstAngeles.. mare.. soare .. bere ... nebunie. Si abia astept sa vina si vara asta ... sa fie super cald.. si fac o baie in mare.. si pe mal sa ma astepte un pahar rece de bere...si prietenii .
Sa mergem noaptea in mamaia sa nu dormim toata noaptea.Sa mergem pe acolo , acolo si acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....