Purple Haze
Pe site Pe Web

Prostii

Tot ce imi debiteaza creierul sunt prostii. Numai prostii. Only bullshit.. Si m-am gandit eu asa... ca prostii poate sa debiteze doar un prost.. si daca unora le plac prostiile de aici mh.. atunci eu sunt seful prostilor "ce debiteaza prostii care le place la public."Mancati-as.Feelings... nu se discuta... nu pot fi fortate... ele vin asa ca fiecare pas pe care-l fac atunci cand merg... nu pot sa indrug prostii pentru oricine.. nu functionez.. asa.. (a se citi paragraful cu adevaruri).Si pieselor care cred ca asta e romantism... e pura nostalgie..cu o urma de regret. Nu e nimic romantic aici.. decat nostalgie.. O urma de trecut.. trecuta prin mintea mea cu Mary Jane ca si colaborator la nasterea durerii.. placerii.. Multe chestii adunate in capul meu dealungul anilor.. astea spuse raman pentru mine. Si pentru cei care ma stiti ... nu ma cunoasteti decat 20%:).Adica omul de suprafata. Restul 80% in interior se gaseste.. ceea ce inca unii n-ati descoperit.. Asa ca what the fuuck si ne mai vedem.. mai vorbim.. . Peace.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....