Purple Haze
Pe site Pe Web

De tot felu

Ie ie am ajuns si la final.. un trip asa.. se termina Mary Jane.Da o sa mai vina..mai una mai alta.. mai o piesa.. mai o chestie.
Si parca imi amintesc.. ca era ceva de genu.Era super noapte.. si pe septembrie asa.. si era parca era una la o ocazie...d'asta stii tu.Eram acolo un fel de party.. si era si ea pe acolo.. isi aprinse o tigare. Era fum peste tot.. si asa ca prin fum.. am dat de ea..

i-am cerut un foc apoi am aprins o discutie.
M-am dus la ea cu multa treaba si flo
Era de treaba si gandea misto.
Era naturala...si ma privea intr-un fel..
Dar parca ma privea pe mine si se gandea la el.
Am vazut ca suferise cativa ani si avea un cosmar...
I-am zis astea vin si apoi dispar...
Si iar am prins si eu o tigare..
Afara era frig... vantu batea tare.
Avea ceva sami spuna da ea nu spunea..
In ochii ei se citea tot.. chiar daca ea ascundea..
Zambea intr-un fel asa aparte super frumos...
Zambet super tare.. buzele n-au nevoie de gloss.
Apoi am scos o Mary Jane si am fumat..
M-am lasat asa in voia valului purtat..
Am vorbit si apoi ea a venit la mine..
Am stat cu ea am cunoscut-o bine..
Totusi ceva incerca sa-mi ascunda...
Am ascultat mult timp vocea ei blanda.
Mi-a intrat in inima prin efractie..
Nu stiam ca ea-mi va fi sursa mea de inspiratie
Am vorbit si ea statea undeva mai departe..
Eu intr-un capat ea intr-o parte
Avea farmecul ei .. si zambea asa
In mintea mea era doar fum si ea.
Mie imi placea ea... ca era ea...
Si parca ma vroia si ea..
Am zis no shit girl what the fuuck.
Ea a zis Plictisita boy nu stiu ce sa fac
Atunci mi-am dat seama ca defapt era prea tare pentru mine
Nu meritam ceea ce nu mi se cuvine
I-am zis ca ii sta foarte tare cu parul lasat
Ca ea il avea mereu incurcat strans incurcat
Si zambetul se combina cu aroma eram distras
Mi-am zis bautura e .. n'as mai pleca aks
Oricum party-ul e in toi e distractie
Si simteam aparte o atractie
Ure special girl i like ur smile
We talked .. a bit.. a while
Parea cel mai tare vis si nu voiam sa ma trezesc
Imi placea prea mult ca sa ma opresc.
Mi-a rupt mintile.. si mi-a intrat in cap
Imi placea ca aprecia si asculta hip hop
Si fara regret.. am incercat era o sansa..
Am zis..e prea frumos... mai bine lasa
Inca avea regrete... si era inca trista..
Adevarul... e ca ea nici nu exista.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....