Purple Haze
Pe site Pe Web

Adevaruri'

Sa zicem ca eu nu sunt ala care apare in poza... si ca pozele mint.. si deobicei pozele mint.
Ca oricine am defecte.Poate cele mai multe defecte le am eu.
Deci ca sa ma cunoasteti mai bine o sa-mi public cateva dintre ele:
-Beau ca sa-mi fie bine
-Mary Jane aproape zilnic
-Incerc sa uit dar a 2-a zi imi amintesc
-Nu ma impac cu mine insumi
-Pozele de pe Facebook mint
-Eu ma mint pe mine uneori
-Vreau sa par smecher dar nu sunt
-Am trecut prin viata si prin fiecare nivel social
-Sperii lumea
-Sunt ciudat rau.. si profund in acelasi timp
-Imi place sa visez
-Sa vad lumea asa cum imi place mie
-As vrea sa te uit dar imi ramai in cap de fiecare data
-Imi place Mary Jane ca niciodata nu ma dezamageste
-Arat super nasol dimineata cand ma scol
-Ochii mei mint prea bine ca sa poti vedea in ei adevarul
-Cearcanele sunt de la probleme si nopti nedormite
-Bag pula in ea de viata de fiecare data cand este nevoie
-Imi placi mult de tot, dar stiu ca esti cu altul
-Amarul se transforma in dulce cand ma gandesc la tine
-Nu sunt luat acum poate doar putin beat
-O sa zici ca sunt nebun cand o sa citesti astea
-O sa imi spui sa te las in pace
-O sa ma eviti de fiecare data
-Nu o sa mai vin cu baietii in C1
-O sa dorm mai mult
-Sper sa bem ceva rece...undeva...candva.. pe malul marii la 32 de grade +
-Sau nu.
Dar toate sunt vise.. si minciuni.. ganduri... prostii .. mai una mai alta... mai una mai alta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....