Purple Haze
Pe site Pe Web

1 decembrie

1 decembre... poi de 1 decembrie anu asta adica astazi... numai stiu ce a fost vis si ce a fost real.Mary Jane m-a urcat la cer atat de sus.. incat nu imi mai dadeam seama care imi dadea senzatii si efecte.. u sau Mary Jane...Si parca si tu ai fost cu mine... doar ti-am simtit aroma tot timpul... te-am tinut in brate...si cu parul despletit .. pe malul marii ne-am plimbat.. asa cum imi place mie.Apoi parca am fost si in vama.Si te-am intrebat ceva .. tu ai zis: eem nu... apoi am cazut pe nisip... si ne-am uitat spre cer ... stii tu cerul plin de stele.. vantul adia usor , un feeling super strong ... inima a inceput sa bata puternic.
Si tu ai zis : Ne vedem poate mai tarziu.. dar nu pot.Sunt legata.Ultima clipa a fost intensa rau... si cu ultima suflare ... ti-am dat drumul la mana... si ai disparut in noapte.Cerul era asa de senin iar fiecare stea parca tindea sa cada peste mine...atunci mi-am dat seama ca defapt.. ningea.
Si simteam cum era din ce in ce mai frig... imaginile se stergeau parca cu buretele.. si o parere de rau... imi intuneca sufletul.Apoi vantul s-a oprit.. si fulgi mari cadeau pe mine... de unde si un sentiment de impacare cu mine... care parca ma alina.Poate candva.. undeva... ne vom revedea.Si sincer..nu stiu daca va mai fi cnv asa ca tine..Someone that has that flava' of yours.. ur smile.. ur cuteness.. ur a deep girl... and u cant play me even if u play so hard to get... but i can read between the lines... maybe its my fault, i'm a deep dude too,weird too..
I dont know if ure sorry... I am.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....