Purple Haze
Pe site Pe Web

Plictisit

Rau.. super plictisit.. nu pot tine in mine ura.. imi vine sa-mi bag pula. Dar stiu ca vor veni zile mai bune.. odata.. vor fi zile mai bune si mai rele in balanta.Unele tarfe nu's femei si mai toate femeile sunt tarfe.Ura.. atat manifest fata de voi .. in fata mea numai sunteti nimic.. si tu nu reprezinti decat un pisat.Fetele mint rau.. dar ca tine niciuna... M-ai dezamagit profund.. si singura chestie care o sa primesti este o flegma din inima scumpo.Dulcele se transforma in amar si amarul in scrum. Si scrumul e un nimic... asta esti pentru mine. Nici acum nu imi vine sa cred.. imi fierbe sangele in vene... Chimia devine matematica.. si prietenia ura. Lasa .. omenia mea spune ca nu meritati atentia mea.. oricum in fata mea nu sunteti nimic.. si veti ramane nimic. O sa am grija. Un pic de Mary Jane va transforma amarul in uitare si totul va ajunge la scrumiera.. scrumiera in care imi poti vedea amarul.. ca e mereu plina... nu fumez ca imi place.. fumez de nervi.. probleme.. S-a terminat. Over. Scarface...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....