Purple Haze
Pe site Pe Web

Pierdut..

Oricum de cateva zile incoace.. numai am inspiratie.. numai scriu pe blog.. a trecut tot.. numai simt aproape nimic. Incepe iar plictiseala.. pff si degeaba am o tona de Mary Jane daca nu am cu cine sa o fumez... Iar ca inspiratie?aproape ai disparut...eu odata intreb.. odata fac.. eu nu stau dupa nimeni... poate asta e defectul.. care m-a facut sa uit.. Inspiratie deloc...plictiseala din plin.. . Ce cacat.. m-as mai duce prin camin sa beau da Zeka nush pa unde-i. Macar ala facea si intretinea atmostfera. Si atunci cand nu am sursa de inspiratie sunt mort... si super plictisit.. ma gandesc ca vine weekendu' si tot aia o sa fac o sa dorm spart.. .Numai ma duc la Tulcea macar o perioada ca sa mi se faca dor ... asa mai marfa:)). Sa am pofta cand ma duc sa ii caut pa astia sa bem ceva.. undeva... aa ruleaza una si aprinde;)).Da da daaa. Nebunie... nostalgie.. fumuri.. parfumuri.. dame... niste grame.. . Timpul vindeca ranile.. si uneori le intareste... dar uneori le deschide mai mult decat erau... Nu stiu cum era, dar in ochii mei erai cel mai bun lucru care mi se putea intampla.. si.. pareai super de treaba...se vedea in ochii tai ca ai suferit... ochii nu mint.. mai ales pe mine nu ma pot minti... . I can read between the lines... si tu stii asta. Imi placea ca erai super reala.. nu aveai fumuri si figuri.. si doar cat te-am privit girl... parca imi dadeai senzatii si efecte. Aveai o flava' specifica a ta.. o aroma.. ceva aparte.. .

You said: I like ur style u have sum of Guess Who..
I said: Shit girl.. i think i like you too.
I called you once but you said
I wanna sleep my ma frend .. go to bed..
Girl ure playin a lil hard to get..
Cmon girl.. I aint playin that shit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....