Purple Haze
Pe site Pe Web

Gata....

Gata... am vazut si aflat.S-a terminat Marry Jane. Esti inselatoare ca ceatza...nu stii ce vrei... eu acum stiu.... s-a terminat ultimul gram de iubire... o sa neg tot... So sa neg tot... o sa trag pe nas tot.. numai ca sa uit... numai pot continua asa...m-am straduit....nu merita sa alergi in viata dupa ceva. cand acel ceva minte... gata cu visele... gata cu tot... cum pula mea vine asta... aa ca vezi ca nu vezi... ca ai fi putut vedea... stii bine ca pe mine nimeni , nu ma poate schimba.. raman printre ai mei ... fumatori de marry jane .. si social drinkers....numai vreau sa vad nimic.. nici macar un pic.Am stiut de la inceput ... eu oricum numai simt nimic... la fel de vulnerabil nu voi mai fi... si bag pula in tot... caci toti vor sa ma traga in piept si cand imi pun inima indurerata pe blog degeaba mi-o pun caci se ia in ras fiecare paragraf... nu o sa mai dau nimanui dreptul sa rada si sa iti bata joc de sentimentele mele.Am avut dreptate.. cand inima mea e a ta si tu no sa poti sa fii a mea... mi-e de ajuns sa te privesc sa-mi dau seama cat imi esti de draga.Fiecare paragraf il zic direct la fel ca fiecare pas pe care-l fac cand merg.Nu ma gandesc .. ci visez si simt .. dar de acum iti promit... n-o sa mai visez...Bye Marry Jane.. no sa mai fiu Calator:)Raman la mine in conac... nu te mai plac.:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....