Purple Haze
Pe site Pe Web

Salc(V)ie la mal

Pfff... nu stiu ce sa mai cred.. atatea chestii din minte incep sa se spulbere... vad chestii care ma demoralizeaza. Stiu ca esti facuta sa fii pentru toti .. dar eu te vreau pentru mine. Cu mine pe buze.. pe canapea.. in fotoliu ... e ca atunci cand ajung pe un hol lung tare si tu esti la usa.. imi zambesti si in clipa urmatoare dispari.. pleci la chemarea altui shau' care vrea sa se bucure de tine.. si din mana in mana...nici tu nu stii ce vrei... ce astepti.. dar ajungi in final la mine iar.Si iar stam, iar vorbim si apoi pleci...si eu raman cu gandul ca poate ne vom revedea.. sau nu .... Pff nu vreau sa te sperii... dar MaRiAna asta e ce simt ... imi pare rau .. sau nu ... iti pare rau... sau nu..
Eu.. nu stiu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....