Purple Haze
Pe site Pe Web

The same?

Prin fumuri ... parfumuri.. noaptea fumez si sunt iar pe zona.Focul dintre noi aproape s-a aprins.. arde rau la 380 grade..da chiar nu stiu ce vrei ..si sincer? Nici eu nu stiu ce vreau.Si cand imi vine sa te uit, mai fumez o tigare si mai beau dar parca acum mai mult te vreau.Ajung pe hol iar.. si nu esti...te caut dar tu esti plecata... .Oricum i can read between the lines.U cant trick me.. De ce? Pentru ca suntem la fel. Ma recunosc oriunde.. si chiar daca You're playin' hard to get..what the fuck.. nu conteaza .. tot la mine pe buze o sa fii .. cum vrei tu, poate nu vreau eu..iar cum vreau eu, poate nu vrei tu.. .E doar un singur vis de care ma ascund... apare cand eu gandesc profund..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....