Purple Haze
Pe site Pe Web

Neliniste....

Ora 9:00 pe canapea ... inima sta sa-mi sara din piept..bate puternic.. simt euforia... si simt cum n-am mai simtit nimic vreodata ... esti mai tare decat orice drog... . Iti simt parul tau ... u smell fantastic... ca atunci cand in brate te tineam sau te tineam de mana... Inima parca imi bate mai tare.. fiecare bataie ma duce cu gandul tot mai aproape de tine.... .Nu stiu ce sa fac... vreau sa te vad... sa te simt... dar cu fiecare pas ma afund tot mai mult si nu vreau iar sa sufar... Dar in minte am... te am pe tine ... cand:

Cand zambesti
Cand esti trista
Cand esti suparata
Cand ai parul lasat liber
Iti simt parul si parfumul
Cand te uiti la mine
Cand te tin in brate
Cand stiu ca stilul tau e unic
Cand stiu ca esti reala
Cand stiu ca esti super de treaba
Cand imi apar in minte buzele tale
Cand fumezi

Cum sa te pot scoate din cap...dar sincer sa fiu nu pot rezista ...
Chiar daca sunt beat,spart... imi place sa ma trezesc cu tine in gand.
Si chiar daca imi este frica ... tu imi dai curaj.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....