Purple Haze
Pe site Pe Web

Mi le-a luat mosule de tot..

Cand deschid orice piesa din player ma scufund in lumea mea si cel mai bine e cand my girl e langa mine.. cu ea pe buze.. ma duce departe .. simtim la fel... cand pe strazi ploua ... cand ninge afara ... cand e super cald... .
Si ea stie ca eu o plac... ca si ea ma place pe mine.. imi place ca e naturala.. imi place sa o privesc..
cand ne plimbam pe plaja aproape de valuri... .
Oricum ea m-a cunoscut prima data sau numai stiu. Oricum cea mai de treaba gagica.. da sper sa mai dau de ea....imi place sa cred ca o sa o mai vad...joi ... oricand..
Are incredere in mine ca eu sunt de treaba si ea stie asta.
Eu in zodia sagetator ea aproape la fel. Si cand eu port sapca poarta si ea.. si mie imi place cand poarta sapca pentru ca atunci ii vad doar buzele pe sub sapca asa.. super marfa..
Imi place cand rade si cand e suparata... pentru ca e amandoua odata.
Ea e tare rau pentru ca are multa flava' si asta o face asa deosebita.Si atunci cand ma ia in brate ii simt aroma.Ca atunci ... stii tu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....