Purple Haze
Pe site Pe Web

Tresarire..

Nu stiu ce sa ma mai fac... fiecare imagine fiecare gand.. ma termina pur si simplu... . Dar nu stiu cum sa incep caci de fiecare data cand ma gandesc ma gandesc la tine si nu pot sa ma concentrez la nimic.
Si uneori vreau sa te uit, dar doar cand te uiti la mine
...incep sa uit pe loc faptul ca eu trebuie sa uit de tine...
da in fine .. inca sunt high ...
eu te am in gand mie nu-mi trebuie hi5
si tu nu ai nevoie de gloss ca ai zambetul pe buze..
stiu ca ce scriu eu aici poate-o sa te amuze
Si imi place sa cred ca poate ne vom revedea
Poate nu azi ... poate candva
Sa-ti spun tot ce am in minte
Tot ce simt eu nu poate fi exprimat in cuvinte
Se simte se asculta se vede
Si nu cred ca totul vine de la verde
Imi place sa cred....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Vrajeli

Pai cum sa incep?Ce scrie aici este la extrema dintre realitate si vis.Smoke flo'.Un pic de flavour' niste cannabee sativa, un pic de imaginatie plus feeling = purple smoke from tha purple haze.Read between the lines.....Whateva' happens...let me teach u how to read between the lines....